2010. augusztus 25., szerda

Bemutatkozom

Most  már véglegesen elmondhatom, hogy én is beléptem a büszke blog tulajdonosok táborába. Pedig mindig azt gondoltam, hogy nem fogok.
Stenczel Móninak hívnak, 1979-ben születtem. Bács-kiskunban élek egy kisvárosban életem párjával és két westie kutyusommal.
Egész eddigi életemet végigkísérte a varrás és a kreativitás szeretete. Igaz, sose tanultam ki a szakmát (de még nincs késő), de annyi tudást mindig magamba szívtam valahonnan, hogy az épp aktuális feladatot meg tudjam oldani.
Tavaly télen fertőződtem meg újra a táskakészítés szenvedélyével, és elkezdtem bújni a netet tippek, leírások, ötletek után. Akkor fedeztem fel sok-sok blogot melyen varrótársaim bemutatják alkotásaikat.
Így most én is így teszek de még csak kezdő vagyok, így kérlek nézzétek el nekem, ha nem minden tökéletes.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése